Totalt antall sidevisninger

mandag 4. februar 2013

Snev av gammel nostalgi :)


 I blant er vi ikkje så nøye på kva dag vi lagar godsaker på. Det kan jo faktisk hende ein treng ei lita oppmuntring ein måndags ettermiddag! Så i dag var det forespurnad om å lage noko godt... Eigentleg var det kokosbollar som var ynsket, men i mangel av kokesjokolade, vart det ei gammel, nostalgisk oppskrift på sjokoladekuler! Oppskrifta er henta frå "Mat for små kokker" av Britt Kåsin - ei kokebok for born eg fekk då eg var rundt 10 år gammal! Og gjett om boka er brukt... Det er notert i den (på den likaste kakeoppskrifta har broderen ymta frampå om at det er for mykje margarin i oppskrifta - "litt mykje - prøv med 150 gram først" står det notert), det er flekkar etter smør og mjøl og kakao - you name it! Med andre ord ei kokebok som har gitt meg utruleg mykje glede i alle dei år! Inni kokeboka ligg det stablar av nedskrivne oppskrifter som har blitt lagt dit - då veit eg kor dei er!
Denne sjokoladekuleoppskrifta er ei av dei mange eg har funne ein annan plass og skribla ned i boka. Eg har mykje artige minner frå sjokoladekuleproduksjonen i oppveksten på Hoemsetra... :) Det hadde vore artig å leita fram frå ein plass eit bilete frå den tida... Vel... enkle greier å hive i hop - litt kakao, litt smelta smør, litt vaniljesukker og melis til røra blir slik at ein kan forme kuler av den med to teskeier på eit brett! Og så sette kjøleg, og då er det berre å sitte og vente på at dei skal gomlast!
Det er ikkje tvil om anna enn at sjokoladekuleproduksjonens tidsalder har nådd heimen min og mine born!



Ingvild førebur sjokoladekulene.


Aleksander syntes sjokoladekulene var kjempegode!
Er det nokon andre som minnes denne kokeboka?


Straks klar til eting :) Nammings!!!




Det skal visast at oppskrifta er brukt nokre gonger!!!

Ingen kommentarer:

Etiketter