Totalt antall sidevisninger

torsdag 7. mars 2013

Det er vår i bygda!!!

Klokka er fortsatt tidleg på dagen, men så langt er eg nøgd med alt eg har sett og gjort !
Allereie før Aleksander og eg gjekk til barnehagen, "klaska" eg i hop røre eller deig til knekkebrød (usikker på kva eg skal kalle den konsistensen). Men snakker om lett måte å lage knekkebrød på! Dette er så enkelt at det kan til og med far gjere!!!

Oppskrifta fann eg på bloggen Notisboka:
4 dl havregryn
4 dl sammalt grovt rugmjøl
2 dl solsikkekjerner
1 dl linfrø
1 dl sesamfrø
Litt salt
Litt honning (eg brukte akasiehonning)
7 dl vatn

Alt dette blanda eg i hop og sette til sides til å svelle før vi gjekk i barnehagen. Eigentleg er halvtimen nok, men med min sulling og stulling med andre ting, stod den enda lengre. Så smurte eg tynne lag utover på tre stk bakepapir og la det på steikeplater. Tidlegare har eg steikt tre plater i omnen på ein gong, og det går heilt fint, men i dag tok eg det i to omgangar. Den skal steikast på 150 grader. Sett inn to eller tre plater på ein gong. Etter 10 minutt tek du det ut og skjær opp knekkebrødet i høvelege storleikar med eit pizzahjul, og set det inni igjen. Pass på at du ikkje sett inn brettet på same høgda som du tok det ut frå! Steiketida er 30-40 minutt, og pass på at du minst ein gong undervegs flyttar om på bretta inni omnen, slik at dei blir jamnt steikte.

Nysteikt knekkebrød med brunost på!


Tilbake til turen til barnehagen:
På veg heim, bestemte Prins og eg oss at vi måtte ned til Grøelva, for isen har begynt å smelte, og etter kvart kjem det friskt vatn rett frå fjellet ned! Eit veldig godt vårteikn! Og eg er så glad i å sjå på elver, og gler meg på at Skorga snart skal renne att!

Slik såg Skorga ut i går:



Og slik såg det ut ved Grøelva tidlegare i dag:

Grøelva med Stoplan i bakgrunnen.



Grøelva nedover mot Sunndalen.



Det er så livgivande å sjå elva som kjempar seg tilbake til livet på denne måten!


Så gjekk vi vidare, Prins og eg, og kom til Torske bru over Driva. Der såg det slik ut:

Driva sett nedover mot Sunndalsøra.


Driva sett oppover mot Oppdal.


Medan eg styra og skulle ta desse bileta, hadde eg lagt hanskane under arma. Så kom det eit par bilar køyrande, og eg måtte hoppe til sides, og samstundes passe på at Prins ikkje var påkøyrd. Etter å ha knipsa litt til, kom det jammen det eit helikopter siglande over bygda! Helikopter på nært hald er jo trass alt ikkje kvardagskost (heldigvis!) - for som oftast betyr det at det er nokon som er sjuk og må komme seg kjapt avgarde til sjukehus!
I dag var det heldigvis frakt av eit eller anna opp til Grødalen som var ærendet!





Etter å ha styra og knipsa helikopteret og, oppdaga eg til mi forferding at hanskane var borte... Bilane som for forbi, hadde garantert ikkje stukke av med dei, Prins hadde ikkje tatt dei, dei låg ikkje på brua... så då vart konklusjonen min at det var elva som tok dei... men eg såg dei ikkje nedover elvestryket då... Ja, ja - men ein hyggelig fotoshoot hadde eg iallfall!

Vel heime att!
Der såg eg at ei som eg er ven med på Facebook hadde linka til ein bloggartikkel som handla om smoothie! Og det passa bra, for plana mi var å lage smoothie! Eg hadde noko frukt som trengte å bli brukt! Eit av tipsa var å legge banan som var på tur å bli brun ferdigskrella i frysaren, slik at ein kunne bruke den frossen i smoothie. Så det gjorde eg! Dessuten hadde eg ein halv ananas som var på tur å bli øydelagt.
Indgrediensar i smoothien min blei følgjande:
Ein halv fersk ananas
Ein kiwi
Ein del druer
Ein halv nesten frossen banan
Ein halv pose frossen skogsbær
Ein god dæsj (1-2 dl) ananasjuice
Ein liten boks jordbæryoughurt
Så dura eg dette saman i blenderen! Så forfriskande vart det i vårsola i det rette glaset:

Vårsolsmoothie!!!!

Og det tenker eg eigentleg er eit greitt bilde å avslutte denne bloggstunda med! Håper andre og vart freista til å lage noko god heimlaga mat av dette!!!

Ingen kommentarer:

Etiketter