Totalt antall sidevisninger

torsdag 7. mars 2013

Stop shop ja...

Eit par cherrox til junior og eit par skinnsko med hælar til meg vart dagens shopping....


Eg tenkte for ei stund sida at eg skulle involvere meg i aksjonen Stop Shop 2013! Involvere meg på den måten at eg sympatiserte med aksjonen og at eg og skulle prøve å følgje opp å lese bloggen! Jommen sa eg smør!

Så langt vil eg ikkje akkurat kalle min eigen Stop Shop-aksjon for spesielt vellykka... Og det kan blant anna skuldast to viktige faktorar: Opphørssal x 2 på Amfi...! Først var det på leikebutikken for nokre veker sidan, og eg nærmast styrta avgarde for å skaffe rimelige leiker... Men alt i lovnaden av at det faktisk var bursdagsgåver! For det er mesta lov å kjøpe bursdagsgaver! Berre mesta! Aller helst skal dei vere litt meir av det alternative slaget. Aller helst at ein lagar gåva sjølv! Her er det jo mange mulegheiter - eit glas heimlaga tacokrydder, heimlaga sjokopålegg, din eigen likør spesial, snop du har laga sjølv, eller noko du har snekra sjølv - eller strikka sjølv... I det heile tatt: Mange mulegheiter!

Før opphørssalet var det forresten januarsal! Kan på mange måtar vere ei stor prøving - som eg ikkje bestod!
Så var det opphørssal på Brio ja. Så vart det bytur til Kristiansund og shopping på Storkaia... Men den kom eg meg rimeleg i frå! Og så var det nytt innkjøp av bursdagsgåve... Og det er nokså pussig at når ein skal ut og kjøpe bursdagsgåve, så ramlar det oftast ein liten ting til ein sjølv oppi posen og...
Og denne veka var det jammen nytt opphørssal på Amfi - denne gongen på Økonomisko! Slike opphørssal er ikkje god til meg som fortsatt prøver å ivareta stop shop-trenden! Og vi er ikkje kommen lengre enn til årets 67. dag....

Så langt i år kan eg notere følgjande innkjøp av klede:
* To bukser og nokre trøyer til meg sjølv (jau, eg trengte faktisk nye klede! Hadde du sett stabelen med klede eg har lagt bort, hadde du vore einig!) + eit par nye støvlettar i dag
* Ei bukse, ei skjorte, ei ny vinterjakke og to par vintersko til Aleks (det eine skal ikkje passe før neste vinter)
* Dunjakke, bluse, vintersko + alt Ingvild greidde sjølv å shoppe av ting og tang for 7-800 kr i vinterferien... (og då har eg ikkje nemnt stabelen med klede ho fekk i romjula...)

Så kva indikerer denne lista eigentleg? Jau, iallfall at det er jammen ikkje lett å la vere å handle eitt eller anna om ein er på butikktur - og det kan vere både fornuftig og ufornuftig! Ein positiv ting kan ein jo seie at denne stop shop-handlinga mi har medført, og det er at eg kjøper faktisk mindre mat! No prøver eg å få spist ut av frysaren før eg kjøper meir mat til å legge i frysaren! Så bakar eg mykje meir sjølv! For meg er baking blitt eit vel så mykje tidsfordriv, men det gjer og at eg handlar inn ingen ting av bakevarer! Og som eg har vore inne på før: Det å bake og lage maten sjølv er viktig for å få i seg minst muleg av usunne, skumle tilsettingsstoff i den butikkjøpte maten! Det er derfor stor grunn til å tru at det kan ha ein helsegevinst!
For det andre indikerer denne lista at eg har vore særdeles dårleg på bruktkjøp i det siste! Eg som gjerne drar til Marys venner eller Fretex og som gjerne les mykje på finn.no eller Facebooks kjøp og sal-sider! Å kjøpe klede som mesta ikkje vises er brukt for ein rimeleg penge, er smart å gjere - både for pengeboka og for miljøet!

Eg må berre vone at det ikkje blir fleire opphørssal på senteret... Først og fremst fordi det er ikkje bra for senteret at så mange må legge inn årene og avvikle butikken! Korleis skal ein få kundane å bruke pengar på senteret når ein etter ein av butikkane forsvinn? For til trass for mi stop shop-handling, så skal fortsatt senteret gå i rundt med handel over mangfaldinge diskar! Det er heldigvis ikkje min handel det står og fell på!
Det er ikkje sikkert du som les dette, synes stop shop-tanken er ein særleg god tanke! Å bruke dette som ein metode på å få ned BNP i dei nasjonale reknskapa samstundes som du gjer deg og klesskåpen din ei teneste, fell seg ikkje like naturleg for alle! For mange virkar det framandt å skulle overta klede som er arva eller kjøpt brukt!
Med det for auge, er det bra at det er countrylife og anna hageliv saman med den rustne chabby chic som er det moderne no blant interiørting- og der er det mykje innskaffing av brukte ting som er det viktige!
Du får følgje med korleis det går med meg og med shoppestoppen! Men viss du les dette, og er ueinig med meg: Kva som skal til for at du drar på ein brukthandel og handlar ?

PS! Viss du har lyst å lese meir om Stop Shop 2013, så er bloggadressa dit: stopshop2013.wordpress.com.

2 kommentarer:

Julle sa...

Fornøyelig innlegg. Har ikke turt å kaste meg på Stop Shop 2013 for eget vedkommende.

Gerd sa...

Er veldig flink til å levere til loppemarked og bruktbutikk - men jeg holder meg unna kjøpene. Jeg tenker om dette som om reklame: Går jeg inn dit, finner jeg sikkert noe kjekt-å-ha. Men dersom jeg ikke visste på forhånd at jeg trengte akkurat det - ja, så trengte jeg det sannsynligvis ikke....
Det er (heldigvis?) lite butikker i Nordreisa, så det ville være komplisert å ha shopping som hobby. Derfor finner vi på andre ting i stedet :). Merker veldig godt nedgangen i konsum etter at vi forlot Tromsø - og er godt fornøyd med det!

Etiketter