Totalt antall sidevisninger

fredag 11. oktober 2013

Stjernedans, himmelsang

Det er ikkje så ofte at ein tekst kjem til meg med ei slik kraft at han krev å bli nedskriven. Denne teksten har arbeidd i meg medan stjernene har leika seg på himmelen over Grøa i haust, og så fekk eg endeleg mot til å arbeide han ned på papiret.




Eg stod og såg ut over stjerneskin

leita i universet etter stjernen din
Undra meg kor du er
og spurde kva du gjer
Då blinka ei stjerne
- hei, eg er her!

Eg følte at du såg meg
Kjende du forsto
du kviskra at du visste,
og vart glad for at eg lo.

Stjernedans, himmelsang
eit liv utan deg vart livets gang
Himmelsang, stjernedans
- Universet må vidare utan stans.

På Karlsvognas sete der fann eg deg
- Ein bane rundt jorda er no din veg
Når Karlsvogna blinkar,
veit eg du ser
Vi tørka bort tårer
og du smilte til meg.

Eg såg at du vinka
og vart glad då du lo
Mellom himmel og jord
vi byggjer ei bro.

Måneglans, solgangsbris
- å miste deg er kjærleikens pris
Solgangsbris, måneglans
- Universet må vidare utan stans.

Ingen kommentarer:

Etiketter