Totalt antall sidevisninger

torsdag 1. mai 2014

Fine blommar veks ikkje på tre



Fine blommar 
veks ikkje på tre - 
Ei sjeldan rose
lar vi vere i fred,
du løfta meg opp
då eg låg under
du gav meg trøyst 
og gav von 
om betre stunder.

Fine ord
veks ikkje på tre - 
Ei melding 
"hei, korleis går det, 
eg har tenkt på deg!"
Ord med meining
- gode tankar til meg.
Ord med håp 
om å ta nye steg.

Fine hjarte 
veks ikkje på tre
Dyrebare ven 
- takk at du ville meg gle!
Dufta av vennskap 
då eg hadde det tøft,
var det som vart
det mest dyrebare løft!


Dette diktet er skrive som ei hylling til dei veldig-veldig få som var der for meg då livet var vanskeleg, og ein særskilt ven var den som var inspirasjon til dette diktet :)

Personane på biletet har ingen tilknytning til meg eller diktet.



Ingen kommentarer:

Etiketter