Totalt antall sidevisninger

mandag 5. desember 2016

Ein dag for å vere snill

I dag er det reinhaldarane sin dag - dei fortener litt ekstra merksemd på dagen. 


Reinhaldarar er englar på jord <3

Utgangspunktet for dette blogginnlegget er å gi reinhaldspersonale over heile Noreg ei ekstra merksemd - sei at eg set pris på den jobben dei gjer!
Har du tenkt over korleis det blir om vi ikkje har reinhaldarar? Alternativet er langt verre -  så absolutt. Det same med dei som hentar søpla vår.

I høve denne dagen gjorde eg litt krus på reinhaldarane på jobben min. Smurte med nokre brødskiver julebrød og tok med litt lefse, skreiv eit hyggeleg kort til dei, og sette boksen på arbeidsplassen deira. Sjølvsagt skjønte dei at det var meg, og det var hyggeleg at dei skjønte det. Etterpå la eg ut eit par bilete av det heile, tagga eine kollegaen og merka bilda med at eg kjente meg snill.

I adventa har eg min eigen spesielle adventskalender på Facebook, nemleg ein framsnakkingskalender. Det er fjerde året eg gjer det, og det krevs litt ekstra konsentrasjon og merksemd å hugse å gjere det. Det krevs litt planlegging, for vennene mine på Facebook har ei forventning om at eg skal gjere det. Den forventninga forpliktar. På same måten som at blogginnlegg må planleggast, må og framsnakkinga planleggast - rett og slett for å vere henta frå hjartet og ikkje av plikt!

Slik såg dagens helsing til reinhaldarane på skulen ut :)
No kjem eg til poenget mitt: At det å gle kvarandre og vere snill kvarandre ikkje er noko stor kunst - men det må trenast på.
Eg hugsar eg tok vare på stripar med teikneseriar frå avisa ein periode - eg tippar det var Hårek. Ei av stripene handla om kor sint og sur han var. Til slutt ropte han ut i si fortviling - "kan ikkje nokon komme og oppmuntre meg?" Den var veldig humoristisk, men hadde mykje meining gøymt bak humøren.
Har du kjent på den følelsen - kan ikkje nokon kome og oppmuntre meg?! Den er ikkje god. Du drøymer om at nokon skal komme og gjere noko hyggeleg til deg, vere snill og omtenksam. Det er ikkje ofte eg opplever det sjølv, sjølv ikkje då eg trong det aller mest når sjukdom og død var livet mitt. Men det er ei historie eg hugsar frå då - om ei som brydde seg.
Dette skjedde om hausten etter at eg var blitt åleine. Eg var på butikken og handla mat då eg tilfeldigvis støytte på ei av bygdas kvinner - ei dame eg då kjente som triveleg, men ikkje noko meir enn det. Vi stoppa og prata, og ho spør korleis eg har det. "Det kan eg ikkje hugse sist nokon spurte meg om", svara eg som sant var. Då vi var ferdige med handlinga, inviterte ho meg på kafeen ved sidan av og spanderte kaffe og kake og ein triveleg prat. Då vi skiltes, hadde eg med ei fin potteplante i nettet heim frå ho. Det var så lite som skulle til for at eg kjente meg sett og møtt, ho var oppriktig snill mot meg (og det er hennar gode vesen :) ) - og eg kjenner fortsatt eg blir takksam når eg fortel denne historia fire år etterpå.

Desember månad er ein månad vi må prøve å vere ekstra snille mot kvarandre - ikkje berre mot dei vi vil vere naturleg snille mot, men mot framande og. Sei "hei" og smil til bussjåføren, ta ein prat med ein framand på kjøpesenteret, inviter nokon på kaffe.
Å vere snill er noko eg trur dei aller fleste har inne i seg, men viss det ikkje blir trena på å vere snill og positiv merksam mot kvarandre, vil det bli undertrykt. Når ein trener på det - sjølv om det ikkje kjem frå hjartet - vil det til slutt bli noko som kjem innanfrå. Ein blir påverka av sine eigne tankar og handlingar.
Derfor skal eg fortsette med å framsnakke gjennom heile adventa. Når eg kjenner hjartet mitt blir glad av å gjere det, trur eg og mange andre gler seg saman med meg!

Ha ei riktig fin veke - hugs å framsnakke andre menneske <3


Finn nokon å glede - det er ikkje så mykje som skal til :)

Ingen kommentarer:

Etiketter