Totalt antall sidevisninger

fredag 6. april 2018

Turblogg: Ein snartur til Aksla

Midt i mars fekk eg moglegheit til å gå dei 418 trappetrinna opp til Aksla i Ålesund. For ein fantastisk flott tur! 


Eg budde tilfeldigvis på Scandic Parken Hotel i Ålesund, og frå der er det kort veg opp til Byparken, kor turen startar frå.
Det er mogleg å gå ein større rundtur, men det hadde ikkje eg tid til, så det vart med tur-retur dei 418 trappetrinna. Turmålet er jo utruleg tilgjengeleg, og ein kan vel seie at sherpajobben har betalt seg.
Dette er ein flott tur for alle å ta i frå Byparken. Hadde eg hatt bedre tid, hadde eg sjølvsagt tatt heile rundturen. Den kan du lese om på Moroturs sider, og eg reknar med turen blir stikk ut-tur i år og.
Til sommaren skal eg tilbake til Aksla med ungane og vennene mine frå Australia, og det gler eg meg veldig til. Då må vi ha tid å gå trappene og ta kjempefine bilde.

Startpunkt lang og kort løype til Aksla frå Byparken.

Ein kanon treff ein og på oppi.

Trappetrinnteljing med jamne mellomrom oppover.

Byrampen er eit flott utkikspunkt. Her traff eg nokre trivelege folk på veg ned att.

Snart framme ved turmålet.

10 trinn att berre.

Utruleg flott utsikt i mange retningar og ut mot mange kommunar. I bakgrunnen her er Sula.

Utsikt mot Brosundet, som deler Ålesund i to, og Godøya i bakgrunnen..

Utsikt mot Godøya, Giske og Valderøya.

Statue av fjellmannen Kristofer Randers.

Utsikt mot Sula og fjella i Ørsta i bakgrunnen.

Frå Fjellstua på Aksla kan du gå vidare endå høgare opp.


Denne benken er til minne om ein engelsk offiser som døydde i Ålesund i 2. verdskrig.

Sjølvie :) Fredag og helg og nydeleg ver :)


Ingen kommentarer:

Etiketter