Totalt antall sidevisninger

onsdag 15. mars 2006

I dag er det 15.mars - dagen for å betale vegavgifta:( Men på den andre sida har jeg nå endelig bestemt meg for å ta tastaturet fatt og begynne å forfatte blogger ! Det har jeg tenkt på lenge, det !
Klokka er pure 17.40, og jeg lytter til salig musikk fra Lady Arbuthnott. Og innimellom synger jeg med noen strofer her og der, for teksten skal læres, så her må det øves. Premiæren er 15.juni, tenker jeg, så her er det bare tida og vegen !

15.mars, og et håp om at vinteren slipper taket snart dukker opp. Hva har vinteren i år brakt ?
Tja, det har jo vært forferdelig synd i meg i hele vinter - ingen besøk, ingen som ringer, ingen jobb, lite penger, kaldt og trasig ! Ja, gjett: E R DRITLEI VINTEREN !
Når gjorde vinteren noe godt for meg ?Iallfall ikke i år, og heller ikke i fjor og året før der og der...
Men nå har jeg kommet meg på jobbsøkekurs i regi av aetat, så nå må vel året og lykken bringe meg noe bedre?

Kanskje jeg skal skissere noen linjer om hva jeg skal bruke denne bloggesida til ? Nå har jeg ikke sjekket ut hvilke muligheter jeg har med en slik side i motsetning til ei hjemmeside. Kanskje jeg kan legge linker med her ?
Nå når jeg er så godt i gang, skal jeg iallfall meddele alle positive signaler om jobb. Kanskje kan jeg få oppretta kontakt med andre arbeidsledige for ei solid meningsutveksling.
Går det forresten an å legge inn cven sin her for eksempel ?

Ja, ja, det var dagens bulletin så langt. Håper på god respons !

Ingen kommentarer:

Etiketter