Totalt antall sidevisninger

mandag 14. april 2014

Kongeleg påskedrikk :)

Eg lar sjeldan eit høve gå frå meg til å få eit  touch av kongeleg smak! I dag var det kong Olavs eksklusive sjokolade som stod på menyen.

Kong Olavs sjokoladedrikk :)

Og medan eg står og rører i sjokoladen og tenker på at han ikkje må koke fast eller koke over, minnes eg dei to søstrene Marianne og Gyda, begge godt opp i 80-åra, som høyrte til i same kyrkjelyd som meg for tjue år sidan.
Ein dag eg kom på besøk, stod det duftande sjokoladedrikk på bordet og venta på oss. "Åh, har de kokt kakao," sa eg glad. "Nei, det er sjokolade," vart eg korrigert av dei to. Og rett skal vere rett: Det er forskjell på sjokolade og kakao! Stor forskjell!
Og no like inn i påskehøgtida, vil eg og gi eit anna minne om desse to søstrene som har brent seg fast i minnet mitt. Dei burde vere eit eksempel til etterfølging for kvar og ein av oss, desse to damene. "Så lenge vi vinn å gå, skal vi i kyrkja," sa dei gjentatte gonger! Dei var sjeldan borte når kyrkjelyden var samla. Eg skulle ønske eg kunne ha den trua og truskapen som dei to søstrene hadde!

Men over til kong Olavs delikate sjokoladedrikk!
Vi var åtte stykk som skulle ha sjokolade til kveldsmaten, så eg kokte ein solid porsjon!

3 plater kokesjokolade (skal du gjere han ekstra rojal, bør det vere dronningsjokolade!)
3 dl vatn
15 dl heilmjølk

Brekk sjokoladen i bitar, og kok han i kaserolle saman med vatnet. Når sjokoladen har smelta, har du i mjølka, og varmar han opp til han blir rykande varm. Pass godt på så han ikkje kokar over.
I følgje oppskrifta som eg fann på godt.no, skal ein og piske krem og ha oppå saman med raspa sjokolade. Vi hadde drikken til kveldsmat saman med aniskringler, kjeks og ost og anna ymse pålegg. Eg trur nok kremen hadde vorte litt for mykje då.

Den heilt originale oppskrifta er litt meir eksklusiv enn denne:
Til ein person:
1 pl dronningsjokolade
1/2 dl vatn
1 dl heilmjølk
3 dl krem til topping
sjokoladestrø

Framgangsmåten er den same som eg skreiv ovanfor.
Viss du vil gi sjokoladen ein ekstra snert, kan du finhakke litt chili - mengden chili må stå i høve til kor mykje sjokolade du lagar - og koke saman med resten. Då blir det ein ekstra spiss smak som er særskilt god vinterstid!

Ein porsjon rykande varm sjokolade er absolutt noko å unne seg i påska!

Ha ei fortsatt fin høgtid :)

Oppdekt til triveleg kveldsmat for store og små!


Ingen kommentarer:

Etiketter