Totalt antall sidevisninger

mandag 11. juni 2018

Turblogg: Til å miste pusten av

I det forrige innlegget fortalte eg om turen til Vinnu. Kor mykje kulare er det ikkje å sjå fossen ovanfrå?! Bli med meg på tur :)




Forrige laurdag gjorde eg noko skikkeleg kult - eg angrar verkeleg ikkje: For 400 kr fekk eg sitte i eit toseters mikrofly og sjå Sunndal frå lufta! Det var verkeleg til å miste pusten av!

Straks klar for avgang!
Bakgrunnen for turen var at Sunndal Flyklubb feira sitt 50-årsjubileum, og eg var der som journalist. Rett og slett tok lysta overhand, og eg berre måtte ha ein flytur i godveret.
Kaptein på turen var Jan Hafsås, ein mann med 140 timar i lufta og er eigar av sitt eige fly. Flyet hans er av same typen som brukast når ein skal ut i villmarka i Alaska, og det er berre tre slike i Noreg. Flyet veig rundt 350 kg og er eit to-seters.
Turen starta nedover mot Sunndalsøra og eit lite stykke utover fjorden før det gjekk over fjella mot Øksendalen og oppover dalen.
Eg lar bilda tale og skriv på nokre tekstar under.

Klar for avgang - på tur å lette.

Utsikt mot Trollamassivet.

Vinnu og Vinnubreen. Bakerst ligg Kongskrona og Vinnufjellet.



Vinnu.

Vinnu og området ein må gå når ein skal på Furunebba.

Furunebba og Vinnubreen.

Furunebba, Kongskrona og Dronningkrona.

Sunndalsøra sett frå lufta.

Sunndalsøra og Tredal.

Sunndalsøra sett utover mot Opdøl.
Tredalssida.
Hydro. Men sjå der: Eit basseng! Det har eg aldri lagt merke til før... Kva brukast det til?
Sunndalsøra - sett oppover dalen.

Sett frå sida. Flyet flyg over området ved Vikskaret og Vikfjellet.

Sett utover Sunndalsfjorden mot Flåøya, Opdøl og Ålvundeid.

Utover Sunndalsfjorden og Viklandet.

Grøvelnebba og Sandvikdalen.
Flåøya, Flånebba og Opdøl.
Litjdalen - og langt der framme ligg Dalavatnet.
Litjdalen og Dalavatnet sett på litt nærmare hald.
Hårstadnebba.

Eg har tenkt lenge på at eg vil gå opp på Litjkalken. No har eg iallfall sett korleis platået oppå ser ut.

Litjkalken.

Hareimdalen og elva Hareima.
Grødalen lever verkeleg opp til namnet! Ein sjeldan grøderik dal.
Plutseleg kom eit fly dragande med eit seglfly etter seg.
Vinnu flyplass sett frå sida. Riksveg 70 lenger ned i bildet.

Utsikt oppover forbi Hoås.
Utsikt nedover dalen. Hovuddelen av Grøa på venstresida av elva.


Utsikt ned mot riksveg 70 og Sunndalpotets store hall.

Nedre del av Grøa.
Artig å sjå huset mitt frå lufta :)
Huset mitt og resten av Jøntelhaugen sett framanifrå.
Landing på Vinnu:

Takk for følget - håpar du hadde ein like fin tur som eg hadde :)

Ingen kommentarer:

Etiketter