Totalt antall sidevisninger

tirsdag 9. oktober 2018

Turblogg: Hagbøsetra - ei perle utanfor allfarveg

Ein sjeldan gong opplever eg å gå ein tur eller komme fram til eit turmål kor eg kjenner meg overvelda av naturen og turopplevinga. Hagbøsetra ovanfor Boggestranda er ein slik tur.




Sist søndag fekk eg med ungane, Prins og broderen på tur opp til Hagbøsetra ovanfor Boggestranda i Nesset. Ingan av oss hadde vore der, og vi gledde oss på turen.
Starten er like innanfor siste garden på Boggestranda - nokre hunder meter innover stranda. Der var det greie parkeringsforhold, og vi kunne starte på turen oppover. I følge turskildringa på Stikk ut-sida er det rundt 2,3 km opp og rundt 550 meter høgdestigning.
I starten er det fint og slakt oppover gjennom skogen. Heilt ok sti, faktisk ikkje for våt (overraskande nok etter alt regnet), men det var nokre små parti som var litt våt enkelte plassar.


Startpunktet nede ved fylkesvegen på veg innover mot Eresfjord.
Fin sti eit godt stykke av vegen.
Alltid like hyggeleg å vere på tur med desse to <3

Så oppover lia gjekk det, og etter ei stund kom vi til dette skiltet. Då må ein følge stien vidare opp til høgre. Her var det for øvrig tid for eit lite rastestopp - litt drikking og sjokokjeks.


Snopepause for broderen :)
Mesteparten av stien går inne i skogen, og ein får berre nokre få glimt av fjord og fjell. Utsikt mot fjord og fjell synest eg er noko av det viktigaste på ein slik tur. Midtvegs oppe i lia møtte vi ei dame som var på veg ned. Ho kunne fortelle at ein hadde god utsikt til Goksøyra, men ikkje til Skjorta oppe på setra.
Av og til fekk vi iallfall glimt av favorittfjella mine.


Og desto høgare i lia vi kom, jo bedre såg vi innover mot Eresfjord.
Eg har faktisk knappast sett bilde frå Hagbøsetra. I år har setra vore stikk ut-mål, men ikkje så mange har lagt ut bilde derfrå på facebooksida til Stikk ut. Eg ante knappast kva eg skulle komme til då eg kom fram. Etter å ha gått i rundt 1 1/2 - 1 3/4 time i skogen, kunne det vel berre bli bedre?
Så tok vi skrittet ut av skogen og det kjentest som at heile verda openberra seg for oss. Der sto ei unnseleg seter og venta på oss - omkransa av fjella som grensar mot Sunndal - der låg rekka av Trolltinden, Åbittinden og Blåfjellet. Og der låg fjella i og rundt Eresfjord. Det kjentest som Paradis på jord <3 Om det var dei kvitkledde fjella, den haustfarga skogen eller gleda over fellesskap med ungane og bror min - det heile var iallfall ei utruleg flott oppleving av å finne noko perfekt!

Hagbøsetra - ei fredeleg perle på jord.
Ho begynner å bli falleferdig, setra, men her var det tid for kvile.
Sjå den herlege fjellrekka kledd i vinterdrakt - Blåfjellet - Åbittinden og Trolltinden.
Litt mat og drikke må ein ha i kroppen.
Dei gamle fjell i synigom er alltid eins å sjå... Hausten i all si prakt.

Ein liten sjølvie :)
 Fjellrekka innover mot Eresfjord. Eg er ikkje heilt sikker på alle fjella, men ein ser iallfall Trolltind, Goksøyra, Kvitfjellet, Kalvgjeltinden (?) og heilt til høgre er Svarttinden.


Skjønnar du korfor eg vart heilt bergtatt og overvelda på Hagbøsetra?
Tid for å gå heim att - og Hagbøsetra var verkeleg ei flott oppleving!

Ingen kommentarer:

Etiketter