Totalt antall sidevisninger

mandag 25. mars 2024

Turblogg: Sykkeltur til Innerdalen - til å bli glad av

Ein enkel og fin sommartur på sykkelen frå Ålvundeid til Innerdalen. Her er litt av det ein kan sjå - og ikkje minst: Kor mange kjente motiv kan ein fotografere med ein sykkel som sentrum?

På brua oppe i Virumdalen. Tradisjonell plass å stoppe for å ta bilde.
Vanligvis når eg drar til Innerdalen, køyrer eg til parkeringa på Nerdal og går derifrå. Korfor ikkje finne på noko nytt? Sette att bilen ved gammalbutikken på Ålvundeid og sykle derifrå? Det er 12 km til parkeringa i Nerdal og ytterlegare 4,5 km til Innerdalshytta.
Gammalbutikken på Ålvundeid.

Eit kjempefint busskur eg passerte oppe i Virumdalen.
Vel å merke var planen min å finne nokon frå sykkelsetet som eg kunne stoppe og ta ein sommarprat med til avisa - men det var ingen å sjå... Så dermed sykla eg vidare til parkeringsplassen i Nerdal, og der fann eg andre som hadde med sykkelen eg kunne snakke med.
Kanskje mange trur at det går litt oppover mot Nerdal-parkeringa? Nei, det er veldig fint og slett. Det er jo mange slike fine, slette dalar i Sunndal: Opp mot Nerdal, opp Øksendalen og opp Sunndalen. 
Men så kjem ein opp til Nerdal, og der er det jo ingen kjære mor lengre - då er det berre å ta arbeidet med å få (for min del!) trilla sykkelen oppover bakkane til ein kjem på toppen.

Grasdalen sett frå Nerdal. Der går stien over til Grøa.
Desse trivelege folka traff eg på parkeringsplassen i Nerdal. Ekteparet til venstre, Henk og Marianne Bouwens, er bobilturistar/ sykkelturistar frå Nederland som gjerne reiser verda rundt på sykkelturar, og gjerne i kombinasjon med bobilturar. Det begynte med at dei høyrte eit foredrag med to damer som snakka om å vere sykkelturist over heile verda. Dei blei bitt av basillen, og har gjort mange og lange turar dei siste tjue åra. 
Til høgre står Daniel Gasser med sonen Elias Kleven-Gasser. Dei driv Lysøen Rorbuer på Averøya. Eg fekk ein veldig hyggeleg prat med dei til avisa akkurat då eg møtte dei. 


Så på Nerdal er det altså berre å rette seg opp i ryggen, mesta spenne litt ekstra i bakken og begynne på dei laaange bakkane oppover mot Innerdalen.
Ein sommardag i slutten av juli er det alltid mykje folk i sirkulasjon på oppovertur og nedovertur, så og denne dagen.
Når eg drar til Innerdalen på reportasjetur, prøver eg å fokusere på ulike tema som eg kan tenke meg å finne ut meir om. Ein gong var eg ned i teltområdet ved elva og snakka om korfor folk tok telttur til Innerdalen, og det ser jo rett fornøyeleg ut. Ein årsak til dette var at teltplassen til Renndølsetra var kåra av avisa The Guardian i 2019 til ein av dei finaste teltplassane i verda! 
Ein liten digresjon her er at eg har kjøpt eit lite telt til meg sjølv, og håpet er å lage ein blogg om eigen telttur til elvabreidda ved Fluo nedanfor Renndølsetra...

Turist eller sommargjest? Heldigvis er det mange sauar i Innerdalen.
Endeleg framme i Innerdalen! Og det er altså her eg spør: Kor mange kjente motiv frå Innerdalen kan ein putte inn ein sykkel i... 
Sykkelen og Innerdalstårnet er naturlegvis obligatorisk... Hehe :)
Ut over det er det for meg obligatorisk å ta bilde av dei fine geitene som kvar sommar campar i bakkane rundt Innerdalshytta. Tenk kor stussleg det hadde vore i Innerdalen utan dyr?! Du hadde merka fort at vegetasjonen hadde endra seg, så dyra er viktige - både sauane, geitene, kyra, grisen og hønene. Ikkje berre for vegetasjonen, men og for det sosiale - dei er veldig trivselsskapande.





Det var fleire enn eg som tok sykkelen opp til Innerdalen...



25. mars er den internasjonale vaffeldagen - og er ei markering av det som i kyrkja heiter Maria Bodskapsdag og markerast søndagen før palmesøndag. 25. mars er ni månadar før Juledag, og i kyrkjer verda rundt markerast det at jomfru Maria fekk bodskapen frå engelen Gabriel at ho skulle bære fram Jesus. Slik har det vore sidan mellomalderen, og i Noreg og Sverige vart dagen i starten markert med å spise kake. Etter kvart vart det i staden vaflar, og kva er vel bedre enn å gi ei lita hylling til den internasjonale vaffeldagen med å vise fram bilde av dei beste og mest eksklusive vaflane eg veit om (og sikkert i heile verda!)!!! Vaflane på Renndølsetra med ekte rømme og oftast ekte syltetøy er legendariske <3




"Ein dag kan vel eg og rusle dit opp..."

Ok, ein sjølvie er innanfor ;)



På bakketoppen ovanfor parkeringsplassen i Nerdal er det laga til ein liten kiosk med sjølvbetening og med plass å sitte utanfor. Ta deg gjerne ein tur innom der i sommar. 
Og for all del: Ta deg minst ein tur til Innerdalen - eg trur det er ei veldig fin lykkepille for dei aller, aller fleste <3


Hugs å betale for deg på parkeringsplassen! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Fantastisk flott❤️
både ord og bilder 🥰

Etiketter