Totalt antall sidevisninger

torsdag 25. juli 2013

It's a boy! God Save the Queen!

Måndag 22.juli kom den lille prinsen av Cambridge til verda! Heile det britiske samveldet jublar - og det gjer eg og!

Eg må berre legge ut ei lita sak som minner om mi store kongelege interesse! Måndag ettermiddag kom den britiske arveprinsen til verda - eit svært venta barn! Ikkje berre for foreldra - prins William og hertuginne Kate, men og for oss som er royale i hjartet!
Eg kjem ikkje til å snurre ei glasskule over hovudet på guten for å sjå korleis livet hans blir, men 22.juli er ein dag som dessverre har negativt forteikn her i Noreg. Tenk om han heller hadde vorte fødd dagen før... Det hadde vorte ein heilmaks rojal dag i Europa! Då hadde han vorte fødd midt i Timbuktus konsert på Skaugumfestivalen som markerte vår eigen kronprins Haakon sin 40-årsdag, som var dagen før! Og i tillegg ville han då vorte fødd den same dagen som kong Albert av Belgia overlot kongetrona til sonen Philippe!
Det hadde altså vore dagen sin det å bli fødd på! Men no vart det ikkje slik, og ut av det kan eg berre tenkje meg at denne guten på det store slottet vil bli ein sta fyr som går sine eigne vegar - akkurat som bestefar sin! Men det er altså heilt vill gjetting frå mi side...!!!

To dagar gammal, og vel heimkommen frå sjukhuset (i parantes kan eg nemne at eg FAKTISK har vore utanfor St. Mary's Hospital i Paddington i London, men at det var i september 2004!), vart det kjent at namnet på guten blir George Alexander Louis.
Eg kan vel ikkje vere meir fornøgd med namnet! Etter å ha bomma noko kraftig på prinsesse Estelle av Sverige sitt namn, tenkte eg at det ville vere enklare å gjette på baby Cambridge sitt namn! Og alle venene mine på Facebook er mine sanningsvitne på at eg eit døgn i forvegen skreiv at han ville bli å heite George til fornamn, og at eg vona dei ville putte inn Alexander i namnerekka! I mitt stille tenkte eg og at Louis - som jo er prins William sitt sistenamn (William Arthur Philip Louis) - og måtte vere eit greit namn å ha med!
Med andre ord: 100 % klaff! Det var for gale at eg ikkje hadde lagt inn namnerekka på ein eller annan oddsspeling! Det hadde vorte gevinsten sin det!

Og medan eg altså er inne på desse kongelege fødslane! Dagens bilete er henta frå kongesamlinga mi! Slik markerte eg at prins William var fødd den gang då i 1982 (21.juni om nokon lurte)! Sirleg utklippa og innlima i Diana-boka mi! Og det var ein langt viktigare fødsel enn den som hadde gått føre seg berre 11 dagar tidlegare i Sverige! Men no er begge desse royale 1982-borna vel gifte, og vi får håpe at både dei, ektefellar og etterslekta deira blir å skape mykje glede i åra som kjem!

God dokumentasjon av at prins William vart fødd i 1982! Eg kjøpte forresten det svenske DAM for å få mange bileter frå barnedåpen!!!

Så vakkert livet på Kensington Palace såg ut då desse bileta vart tatt...

Ingen kommentarer:

Etiketter