Totalt antall sidevisninger

fredag 26. juli 2013

Sightseeing rundt Eikesdalsvatnet!!!

Eg blir aldri ferdig med Eikesdalsvatnet! Det er heile tida noko nytt å oppdage der! No nylig hadde eg nye opplevingsrundar ved vatnet!
Fåkjenna

Det er eigentleg ikkje naudsynt med mykje tekst, for det er meininga bileta skal tale for seg sjølve!
Det er med Eikesdalsvatnet og Hoemsetra som dei fleste andre plassar når det er gråver: Det er ekstremt drygt å vere der! Vi har velt å ikkje ha tv i huset vårt der, for vi vil ikkje at ungane skal bli sittjande foran fjernsynet for enkel heits skuld! Men på desse dagane kor skodda heng mesta ned på huset, då hadde det vore fint med ein tv! Eg innrømmer det!

Måndag hadde vi ein nydeleg dag, og då fòr vi oppover langs land frå Hoemsetra til Mardalen, før vi gjekk opp til Mardalsfossen. Å køyre slik sakte langs land - alt ein kan sjå! Eg fekk auge på eit par fine laksar som var ute og sola seg like under vasskorpa! At vi ikkje var i dorgande ærend med sluken ute...!
Det fine med turen var at pappa er lommekjend med kvar ein stein, så sjølv om vatnet var nokså lågt, køyrde vi trygt oppover utan fare for å kome borti steinar som mesta stikk opp!

I morgon fortsett eg med ein eigen blogg om turløypa opp til Mardalsfossen!

Haudukbekken























Rangåna

Lavransfløta





Bjørktind og Katthammaren speglar seg!

Ågottinden

Ågottinden og Vikesaksa

Majestetiske Mardalsfossen!

Bjørkskaret


Paradisisk idyll i Mardalen!


Ingen kommentarer:

Etiketter