Totalt antall sidevisninger

onsdag 13. februar 2013

Sjølskryt SKAL ein lytte til for det kjem rett frå hjartet!

I dag har eg av alle ting vore ute på ski - berre ein halvtimes tur - men likevel! Prins og eg for ein tur ut i lysløypa her, og det sette han stor pris på! Etter 3 1/2 år i huset her - og omlag to-tre turar i lysløypa - kan eg konstatere at det er både praktisk og kjekt å ha ei lysløype rett utanfor stovedøra!
Sola skin allereie i rundt 40 minutt inn stovevindauget, og eg tenkte altså i dag at det er kjempefint å komme seg ut i sola!
Dermed kan eg altså konstatere: Eg er uviss på om verda står heilt til påske... Eg er ikkje kjend for å dra på slike "ekspedisjonar" slik utan vidare! Og sjølvskrytet er at eg var flink i dag!!!

Turen i dag ga meg og eit visst flashback til barndommens skiturar på Hoemsetra. Det var ikkje mykje oppkøyrde løyper der, nei! Nei, det var ikkje oppkøyrde løyper der, nei! Men ut for vi, og løypene gjekk vi opp sjølve - innagjerdes og utagjerdes! Utanfor gjerda måtte vi vere litt påpasselege, for ofte om vinteren var det fonnfare, og då gjaldt det om å halde seg så nære huset som mogleg. Men mange dagar var det nydeleg ver med nydeleg skiføre, og då var det ikkje mykje "kjære mor"! Faktisk kan eg mesta ikkje minnes at vi vurderte å sleppe å fare ut på ein skitur ettermiddagstid!

Forresten må eg berre nytte høvet til å mimre ei artig skihistorie! Eg har ikkje gått for mykje på ski dei siste tjue - 25 åra, det skal vere sant og visst! Og utstyret har dermed ikkje vorte fornya for ofte heller. Så var det i 2005 vi drog oppi Grødalen på skitur - Runar, Ingvild, Hilde, Emilie og eg, og alt var berre fryd og gammen! Ingvild satt i beremeis på Runar sin rygg, men vi hadde med akebrett til ho, så ho kunne leike seg litt - heldigvis! Da vi hadde gått eit lite stykke utover dalen, skulle vi sette oss å raste. Vi skulle sitje ved ei hytte i ei skråning, og då eg skulle gå opp den litje bakken, merka eg at det var noko som skjedde med skia. Og då eg såg ned, oppdaga eg til mi store forskrekking at skotuppen hadde brekt! Alfaskoa frå 1980-talet ville ikkje gå lenger!!! Heldigvis hadde vi med oss akebrettet, slik at eg kunne gå på ei ski og eit akebrett tilbake til Vangshaugen, der bilen stod! Måtte vere eit kosteleg syn, og eg veit Hilde har den videosnutten på lur ein stad! Skulle vere artig å sjå den - og leggje den ut her! Då vi kom heim, gjekk skoa rett i søpla, og skia blei og sett vekk! Det var dags for å skaffe seg nytt skiutstyr!!! Men stavane er fortsatt dei same då!

No er det berre eit par dagar att til det blir vinterferie her! Skal ein tru vervarslinga, blir det fortsatt høveleg kaldt og høveleg lite nedbør :) Då gjenstår det berre å skaffe ski til frøkena, slik at vi kan komme oss ut ein tur eller to på ski!

Prins nytta høvet til å sole seg litt :)

Ut på tur og ikkje sur :) - og godt påkledd!

Skiutstyret er i orden! Madshus ski frå 2005 eller var det -06 (tida går så fort!) og stavar frå det forrige årtusenet!!!

Det er berre så flott når sola kjem ned Grølia!!!

Ingen kommentarer:

Etiketter