Totalt antall sidevisninger

søndag 10. februar 2013

Winter Wonderland Gjøra




Eg har ikkje klaga på vinteren sidan den første snøen kom i oktober, og eg må vel seie det kort og greit: Herren har vore god mot meg i vinter! Det har ikkje vore mykje å klage på, og med det fine veret som vart i dag, altså i går - laurdag - er det vel mesta berre overskrifta som er dekkande beskriving av slik vi har det akkurat no! Blå himmel så langt ein kunne sjå og nydeleg solskin!!! Og mange kuldegrader - 13-14 kuldegrader iallfall! Det er faktisk lett å bli vinterentusiast når det er så fint ver!

Dagen vart først brukt til å dra på karusellrenn på Gjøra. Og for eit par dagar sidan erklærte eg at vintersesongen kom som julekvelden på kjerringa...og eg skunda meg å skaffe til hus nye skisko til ungane - eit par budbrakt frå Surnadal og eit anna par innbrakt frå uti fjorden. Skoa frå fjorden fekk eg sjekka ut var samme type som bindinga på skia... men det var jo heilt ut av hovudet å tenke på til dei andre skia... Det oppdaga vi då vi i siste liten skulle få skia på beina på jenta og det var eit minutt til ho skulle starte...Og sko og bindingar passa ikkje saman.... Jaja... Så no manglar vi i grunnen nye ski til ho... og nye stavar - og dei gamle rosa Frost-skia leggast herved ut for sal!!!

Så då vart det kortaste vegen til pitstop på grendahuset! Nyttar ikkje å tenke på fysisk aktivitet utan mat i magen! Då vi gjekk ut frå grendahuset kom det lakonisk frå junior: "Det er den beste skituren eg har hatt..." Ja, den guten - den guten!
Men Ingvild skifta frå skisko til skeiser, og Aleksander og eg tok oss ein runde i skiløypa rundt skeisebanen. Og det artigaste av alt var å sjå kor mykje flinkare guten var blitt til å gå på ski frå då han hadde ski på beina i fjor vinter - det er då mesta eit år sidan! Det er vel ikkje fritt for at eg tenkte at pappaen skulle sett han då!
Det likaste av alt på Gjøra var likevel sola! Ho skein og ho skein! Og då vi for i rundt 15-tida var ho ikkje forsvunnen enno... For oss som kjem frå lenger ned i dalen, var dette ein kjempeopptur, og veide godt opp for ein noko kjedeleg start på turen!
Etter at vi kom heim, vart det full pizzabaking med eting saman med venner frå bygda, og det resulterte og i at Prins vart heilt nyklipt! No ser han ikkje ut som ein liten gutkvalp lenger... heller ein gutkvalp som er på tur å bli vaksen :)

Her går Norges nye skihåp :)

Kanskje litt meir sol enn vi er van med!

Fotosession i cirka 13-14 kuldegrader :)

Upåklageleg god stil med skeiser!

Så var det bloggredaktøren då...

Ingen kommentarer:

Etiketter